Hype
A kiválasztott termékek száma: 20A Hype márka története az egyik leginspirálóbb az egész ruhaiparban. 2011 elején Aida Lenox és Liam Green barátok úgy döntöttek, hogy az ünnepek alatt eltöltött szabadidejüket mással, mint kikapcsolódással töltik. Abban az időben, a csak 17 éves fiúk, akiknek 400 font volt a zsebükben, úgy döntöttek, hogy létrehoznak egy ruházati márkát. Először Einstein, Marilyn Monroe és Elvis Presley vicces képeivel készült pólókat, valamint vicces feliratokkal díszített öngyújtókat készítettek. A márka alapítóinak meglepetésére az összes termék néhány óra alatt elfogyott. A Hype jelenleg az Egyesült Királyság egyik legnagyobb utcai ruházati márkája.
Hype – a legszínesebb brandek egyike
Túlzó népszerűsítés, reklám, csinnadratta, felhajtás – így lehet magyarra lefordítani az angol hype szó jelentését. A nagy felhajtás pedig akkor is igaz, amikor a 2011-ben alapított brand, a Hype bemutatására vállalkozunk. Az angol vállalat egy kis projektként indult, nyomtatott és feliratozott ruhákat, illetve kiegészítőket árultak, majd amikor a termékeikkel elkezdtek díjakat nyerni, rövid idő alatt nagyobb teljesítményre kapcsoltak. A közösségi médiában hatalmas sikere van a fiatalos, színekben gazdag pólóknak, ruháknak, leggingseknek, táskáknak, papucsoknak és óráknak, kifejezetten menőnek számít, amikor valaki ilyenben pózol egy megosztott fotón. Persze nem ez a legfontosabb a Hype kapcsán: nem lenne ekkora felhajtás a gyártó körül, ha nem minőségi anyagokat és trendi megoldásokat használnának. A Hype kínálatában elérhető a férfiaknak és nőknek gyártott termékek mellett a gyermekruházat is, így a fiúk és lányok egyaránt tetőtől talpig felöltözhetnek a brand ruházati termékeivel.
Ki indította el a Hype Clothing-ot? Elérhető a Hype online?
A Hype az egyik legfontosabb utcai ruházati márka az Egyesült Királyság ruházati piacán. Az egész a vicces mintás pólókkal és a fülbemászó szlogenekkel ellátott öngyújtókkal kezdődött. A brit márka a mai napig híres a színes kollekcióiról és a designjában használt érdekes nyomatokról. De hogy is valósult meg mindez? Nos, 2011-ben Liam Greene és Aidy Lennox barátok megnyertek egy nyomdáknak hirdetett Facebook-pályázatát azzal, hogy óriási felhajtás közepette kifigurázták Albert Einstein képét azzal, hogy újragondolták, hogyan nézhetne ki a modern időkben férfi ékszereket viselve. A nyeremény a póló egy példánya volt, és kapásból eladták mind a 150 darabot darabonként 10 fontért. A fiatal grafikusok éveket töltöttek szabadúszóként zenei szórólapok tervezésével, és a bemutatkozási lehetőség túl jó volt ahhoz, hogy elszalasszák a lehetőséget: megpróbálnak feltörni a fiatalok ruházati piacán. Előnyük volt, hogy egyidősek voltak a célközönségükkel, így tudták, mi a népszerű, és hogyan kell azt eladni. A tinédzserek egyszerre akartak egyediek lenni és megfelelni, és a Hype készen állt arra, hogy betöltse ezt a piaci rést. Ötleteik voltak, rengeteg belőlük. Ezért készítettek egy egyedi tervezésű öngyújtót azzal az üzenettel, hogy „szerezz be egy saját öngyújtót”, és megjelentek Leicester utcáin, hogy beszéljenek a nagy- és kiskereskedőkkel. Kétségbeesetten szerettek volna bekerülni a divatiparba, és összefogtak Bav Samanival, aki imádta a termelés irányítására vonatkozó ötleteiket, megvoltak az iparági kapcsolatai, így szépen lassan megszületett a Hype online elérhető változata is, magyar jelentése: felhajtás, túlzás, és amúgy a görög eredetű hiperbola szóból származik.
Miről ismert a Hype márka portfóliója?
A Hype márka nagyon népszerű a 14-25 éves fiatalok körében, akiknek gyakran lázadó, egyéniségérzetre törekvő élük van. A cég a közösségi médián keresztül folyamatosan naprakész maradt a zenékkel, a fesztiválokkal és a populáris kultúrával, és ez volt a sikerük kulcsa. Abban az időben a Facebook, az Instagram és a Twitter volt a csúcson a célkorosztályukban, és fontos volt, hogy elkötelezett követőik legyenek. Képesek voltak digitális hisztériát építeni a termék portfólió körül az emberek között. De ami még ennél is fontosabb, ezt az utat használták az ügyfelekhez, hogy közvetlen visszajelzést kapjanak a tervezési irányról. Dizájn ötleteket tettek közzé, és ha több mint 500 like-ot kaptak, kinyomtatták. Mára a Hype hosszú utat tett meg az egykori nyomtatott pólók alternatív márkájaként. Teljes kínálatuk most már férfi-, női- és gyerekruházatot is magában foglal, és ma már sokkal többet tartalmaz, mint pusztán pólók és hátizsákok kollekciója. A Hype márka manapság egy olyan életstílus, amelyben rendkívül széles választék elfér. Kínálatukban nagyjából minden megtalálható, amit egy divatmárkától el lehet képzelni, és még ezen kívül is sok más: pulóver, póló, mellény, kabát, parka, edződzseki, ing, öltöny, blézer, farmer, bucket sapka, szoknya, flitteres alkalmi ruha, női sportos szandál, futónadrág női, magas talpú papucs, hosszú ujjú alkalmi ruha, női túraszandál, hátizsák, táska, tolltartó, telefontok, sőt még térd feletti csizmák és kempingszékek is. Ugye, hogy téged is érdekel a felhajtás? Mákod van, mert az Answear.hu-n te is kiveheted a részed a hajcihőből.
Népszerű márkáink
- Nike
- Answear Lab
- adidas
- Vans
- Converse
- Jordan
- Skechers
- Swarovski
- Tommy Hilfiger
- Calvin Klein
- Dorina
- Karl Lagerfeld
- women'secret
- New Balance
- Puma
- Under Armour
- Guess
- Helly Hansen
- Hugo
- Medicine
- Hugo
- Boss
- The North Face
- Versace
- Birkenstock
- Camper
- Desigual
- Ipanema
- Viking
- Buffalo
- Champion
- Crocs
- Michael Kors
- Polo Ralph Lauren
- adidas Originals
- Lacoste
- United Colors of Benetton
- Lauren Ralph Lauren
- Toms
- Tom Ford