Segítség

vagy válassz az alábbi témakörök közül

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?

Ügyfélszolgálati munkatársaink elérhetőek a (36) 1 901 86 00 -es telefonszámon, valamint a bolt@answear.hu e-mail címen.

Milyen órákban léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?

Az Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 09:00-17:00 óra között érhető el.

Az ügyfélszolgálaton keresztül adhatok le megrendelést?

Az Ügyfélszolgálati munkatársnak nincs lehetősége rendelést felvenni más nevében. A megrendeléseket csak elektronikus úton, a www.answear.hu honlapon végig vitt vásárlási folyamaton keresztül tudunk elfogadni.

ANSWEAR CLUB

Hogyan lehetek tagja az answear club-nak?

Az Answear Club-hoz a honlapunkon keresztül tudsz csatlakozni. Több lehetőséged is van:

  • a kezdőlap jobb felső sarkában,
  • a megrendelés leadásánál válaszd ki a regisztrációt,
  • a vásárlás végeztével, az összesítés alatti regisztráció lehetőségnél.
Örökké érvényes az Answear Club Silver, Gold, Platinum kedvezmény?

Jelenleg a kedvezmény számítása folyamatosan történik. A kedvezmény elvesztésének egyetlen módja, ha nem tartod be az üzlet szabályait.

Változhatnak-e az Answear Club Silver, Gold, Platinum küszöbértékei a program időtartama alatt?

Igen, módosíthatjuk azt az értéket, amelynél a küszöb kezdődik, de ez nem jár a korábban megszerzett jogosultság elvesztésével.

Milyen gyakran frissül a folyamatjelző sávon megjelenő vásárlásaim értéke, amikor belépek a fiókom "Answear Club" szekciójába?

Az adatok naponta egyszer frissülnek. Megrendeléseid értéke az adott megrendelés 30 napos visszaküldési időszakának letelte után kerül jóváírásra.

Rendeléskor felhasználhatom az Answear Club Silver, Gold vagy Platinum csoportban való tagságomnak köszönhető fix kedvezményt, és használhatok-e egyidejűleg AC pontokat?
A megrendelés leadásakor nem lehet egyszerre
felhasználni az Answear Club Silver, Gold vagy Platinum
tagsággal járó fix kedvezményt és az Answear Club pontjaidat. Ez a két kedvezmény nem kombinálható.
Mi a jelentősége annak a további jelölésnek, amely a fiókomban „Bónusz” néven jelenik meg az előrehaladási sávban?
A „Bónusz” címke azt jelenti, hogy annak ellenére,
hogy nem érted el a küszöbértéket, további fix árengedménnyel jutalmazunk meg :)
Születésnapi bónuszt kaptam a postafiókomba. Ez mit jelent?

Az Answear Club tagjaink számára készítettünk egy születésnapi kedvezményt. Egy nappal a regisztrált születésnap előtt, ajándékként plusz Answear Club pontokat küldünk. A bónuszt aktiválni kell a vásárlói fiókba történő bejelentkezéssel. A bónusz 30 napig érvényes, ezalatt az idő alatt kell leadni a megrendelést a Club pontok felhasználásával.

Miért érdemes megadnom a születési napomat a felhasználói fiókomban?

Az álatalad megadott születési dátumot nem használjuk fel marketing célokra és nem adjuk át harmadik személynek. Egyedül statisztikai célokat szolgál, valamint felhatalmazást ad az Answear Club születésnapi bónuszának küldésére.

Hogyan tudom felhasználni az answear club pontjaimat a megrendelés leadásánál?

Az összegyűjtött pontokat felhasználhatod a megrendelésed kifizetésénél. Az Answear Club pontokkal csökkentheted a termékek árát az első ár alapján. A pontoknak köszönhetően az első ár 50%-áig csökkentheted a termék értékét. Amennyiben leárazott terméknél szeretnéd felhasználni a pontokat, úgy azt az első ár 50%-áig teheted meg. A pontok felhasználásához bejelentkezve kell lenned a fiókodba és a kosárban kattints az Answear Club pontok felhasználására.

Miért nem tudom felhasználni az összes answear club pontomat?

Nem lehet felhasználni az Answear Club pontokat amennyiben:

  • a pontok nincsenek még aktiválva. 30 nappal a vásárlás után aktiválódnak
  • ha a termék amelyiknél szeretnéd felhasználni a pontokat, már több mint 50%-kal le van árazva az eredeti árhoz képest.
    Például: Amennyiben a termék eredeti ára 5000 Ft volt és utána le lett árazva 2500 Ft-ra, akkor már nem lehet tovább csökkenteni az árát az Answear Club pontok felhasználásával.
A felhasznált answear club pontok mikor lesznek újra aktívak a visszáru után?

A pontokat 1 nappal a visszáru feldolgozásának megerősítése után lehet újra felhasználni.

KEDVEZMÉNYKÓDOK

A megrendelésnél felhasználhatom egyszerre a kedvezménykódot és az answear club pontokat is?

A megrendelés leadásánál nem lehet egyszerre felhasználni a kedvezménykódot és az Answear Club pontokat. Ezt a két kedvezményt nem lehet összevonni.

Egy megrendelésnél használhatok egyszerre többféle kódot is?

A megrendeléseknél, egyszerre csak egy kedvezménykódot lehet felhasználni. A kedvezmények nem összevonhatóak.

Nem kaptam meg a kódot a hírlevélre történő feliratkozás után. Mit csináljak?

Ellenőrizd az összes mappát az e-mail fiókodban, néha előfordul, hogy a levelezőprogram a levélszemét mappába teszi az értesítést. Amennyiben továbbra sem kaptad meg a kódot, úgy kérjük lépj kapcsolatba az Ügyfélszolgálatunkkal a (36) 1 901 86 00-es telefonszámon, vagy a bolt@answear.hu e-mail címen.

Nem működnek a kedvezménykódok. Mi lehet ennek az oka?

Ellenőrizd, hogy a kedvezménykód helyesen lett-e beírva (szóköz nélkül, ugyanazok a karakterek). Vedd figyelembe azt is, hogy némelyik kedvezménykód időkorláttal rendelkezik, esetleg csak a kiválasztott termékekre érvényes. Ügyfélszolgálati munkatársaink a (36) 1 901 86 00-es telefonszámon, vagy a bolt@answear.hu e-mail címen ellenőrzik számodra a kedvezménykód felhasználási feltételeit.

FIZETÉSI FORMÁK

Hogyan fizethetek a megrendelésért

Hogyan fizethetek a megrendelésért

Kétféle fizetési mód közül választhatsz:

  • utánvéttel: a futárnál a termék átvételénél (Az utánvétes fizetés szolgáltatási díja 110 Ft).
  • online fizetés: előrefizetés a PayU fizetési rendszerén keresztül
  • ajándékkártyával
  • digitális pénztárcákkal: Google Pay, Apple Pay

TECHNIKAI PROBLÉMÁK

Hogyan lehet leiratkozni a hírlevélről?

Minden hírlevélben található egy hivatkozás a lemondáshoz. Természetesen bármikor jelezheted a leíratkozási kérelmedet a bolt@answear.hu e-mail címre is.

A felhasználói fiókom le lehet blokkolva?

A bolt adminisztrátorának joga van felfüggeszteni a fiókot az üzletszabályzat megsértése esetén. Amennyiben ilyesmi történt, kérjük vedd fel a kapcsolatot velünk, biztosan találunk megoldást a problémára.

Nem kapok e-mailt az answear.hu-tól. Mit csináljak?

Ellenőrizd, hogy az e-mailek nem-e kerültek véletlenül a levélszemét mappába - SPAM. Nézd meg, hogy a felhasználói fiókodban helyes e-mail cím szerepel-e. Amennyiben az e-mail címed helyes és az üzenetek nincsenek a levélszemét mappában, úgy kérünk vedd fel a kapcsolatot velünk, biztosan tudunk majd segíteni.

Szeretném törölni a fiókomat. Hogy csináljam?

A felhasználói fiók törlése céljából, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálati munkatársunkkal a (36) 1 901 86 00-es telefonszámon, vagy a bolt@answear.hu e-mail címen.

Nem tudok bejelentkezni a felhasználói fiókomba. Mit csináljak?

Az egyik leggyakoribb hibaforrás ilyen esetben a hibás megadott e-mail cím vagy jelszó. Amennyiben elfelejtetted a jelszavad, úgy kérjük kattints a bejelentkező oldalon az elfelejtett jelszóra. Az új, véletlenszerűen generált jelszó kiküldésre kerül a megadott e-mail címre. Ha, az új jleszóval sem sikerül bejelentkezni, úgy kérünk vedd fel a kapcsolatot velünk, biztosan tudunk majd segíteni :)

TERMÉK

Lehet olyan terméket rendelni ami már nincs raktáron?

Amennyiben olyan terméket szeretnél, ami már ki lett árusítva, úgy kérjük írj a bolt@answear.hu e-mail címre és a munkatársunk ellenőrzi, hogy van-e lehetőség a termék megrendelésére.

Hogy lehet a leggyorsabban megtalálni a keresett terméket?
  • Használd a keresőt a jobb felső sarokban.
  • Válaszd ki a főoldalon a megfelelő kategóriát és a kategóriákon belüli szűrőket.
Hogy kaphatok értesítést az újra elérhető termékekről?

Használd az "Értesítés az elérhetőségről" opciót, ami minden terméklapon elérhető.

A MEGRENDELÉS SZÁLLÍTÁSA ÉS KÉZBESÍTÉSE

Mennyi a szállítási költség?

A 22 000 Ft-ot elérő rendelések kiszállítása ingyenes. Amennyiben a megrendelésed értéke nem éri el a 22 000 Ft-ot, úgy a szállítási költség 1790 Ft lesz. A szállítási költséget hozzászámoljuk a megrendelés értékéhez.

Figyelem:

Az utánvétes fizetés szolgáltatási díja 110 Ft.

Milyen gyorsan külditek ki az árut?

VÁRHATÓ SZÁLLÍTÁSI IDŐK: 24 órán belüli (1 munkanap) szállítás magyarországi címre
A MUNKANAPOKON (HÉTFŐTŐL-PÉNTEKIG) LEADOTT RENDELÉSEK ESETÉN:
A 13:00 óráig leadott és feldolgozott rendeléseket aznap kiküldjük és várhatóan 1-3 munkanapon belül Foxpost, vagy 24-48 órán belül GLS választása esetén kézbesítjük a rendelésben megadott szállítási címre.
HÉTVÉGÉN ÉS ÜNNEPNAPOKON LEADOTT RENDELÉSEK ESETÉN:
A rendeléseket a legközelebbi munkanapon dolgozzuk fel és a kézbesítés 2 munkanapon belül várható.
PÉLDÁK:
Ha egy rendelés kedden 13:00 óráig lett leadva, úgy a csomag várhatóan szerdán kerül kézbesítésre.
Ha egy rendelés szerdán 16:00 órakor lett leadva, úgy a csomag várhatóan pénteken kerül kézbesítésre.
Ha egy rendelés szombaton vagy vasárnap lett leadva, úgy a csomag várhatóan kedden kerül kézbesítésre.

Hány óráig kell leadnom a megrendelést? Hogy még aznap el legyen küldve?

Amennyiben 13 óráig leadásra kerül a rendelés, úgy a szállítást még aznap elindítjuk.

Honnan fogom tudni, hogy a megrendelés el lett küldve?

A megrendelés aktuális státuszáról a felhasználói fiókban (csak regisztrált vásárlóinknál) találhatsz információt. Ezenkívül e-mailben is értesíteni fogunk a megrendelés aktuális helyzetéről.

Szombaton is átvehetem a küldeményt?

Jelenleg csak munkanapokon van lehetőség a csomag átvételére.

Mit csináljak, ha a futár sérült csomagot kézbesített és nem lett felvéve kárjelentés?

VEbben az esetben a szállítás közben megsérült termék reklamációja nehéz, de nem lehetetlen feladat. Amennyiben a csomag előzetes átnézées nélkül lett átvéve, úgy a lehető leghamarabb fel kell venni a kapcsolatot a futárcéggel és kérni a kárbejelentés felvételét. A GLS futárszolgálat elérhetősége:0618020265. Mikor megérkezik a futár, vele együtt kell kitölteni az űrlapot, minden részletre kiterjedően. Figyeljünk arra, hogy a dokumentumon minden adatot a valóságnak megflelően adjunk meg. Fontos, hogy a termék a kárbejelentés felvételénél pontosan ugyanúgy legyen becsomagolva ahogyan átvettük először a futártól. Ez kiemelten fontos később a reklamáció pozitív elbírálásához.

Lehet a csomag kézbesítését későbbi időpontra kérni?

Természetesen van erre lehetőség, de csak addig a pillanatig, amíg a megrendelés össze nem lett készítve és át nem lett adva a futárszolgálatnak. Ha a megrendelés még előkészítési fázisban van, úgy kérjük vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, esetleg a megrendelés leadásakor a megjegyzésekhez írd be a kért szállítási időt. A megrendelés kiküldését legfeljebb 7 nappal tudjuk meghosszabítani.

A futár kapcsolatba fog velem lépni a kézbesítés előtt?

A futároknak nem kötelességük a címzettel egyeztetni a kézbesítés előtt, ezért mi sem tudjuk ezt garantálni. Igazából ez egyéni hozzáállás minden szállítócégnél, de tapasztalatból mondhatjuk, hogy a futár általában telefonál a címzettnek a szállítás előtt (általában már a reggeli órákban). A GLS futárszolgálat e-mail értesítést fog küldeni a futár várható érkezéséről.

MEGRENDELÉS

A megrendlés leadása lépésről-lépésre
  • 1. A megvásárlandó terméknél válaszd ki a kívánt méretet, majd kattints a "Tedd a kosárba" gombra.
  • 2. A jobb felső sarokban található a kosár jele, amire kattintva megnézheted a tartalmát.
  • 3. Ha már minden kívánt termék a kosárban van, akkor kattints az "Irány a kassza" gombra.
  • 4. Amennyiben regisztrált vásárlónk vagy, úgy válaszd a bejelentkezést az adataid megadásával. Amennyiben nincs még vásárlói fiókod, kérjük regisztrálj.
  • 5. Add meg a kért adatokat.
  • 6. Válaszd ki a szállítási és a fizetési formát.
  • 7. Véglegesítsd a rendelést a megrendelés és fizetés gombra kattintva.
A megrendelés leadásához regisztrálnom kell?

Csak bejelentkezett felhasználók adhatnak le rendelést. Ennek köszönhetően nyomon követheted a megrendelésed állapotát, nyomon követheted a szállítmányt, megtekintheted a vásárlási előzményeidet, részt vehetsz versenyeken és kihasználhatod promóciós ajánlatainkat, valamint igénybe veheted az Answear Club hűségprogramját és a termékek ingyenes visszaküldését.

Kérhetem a kiszállítást más címre, mint amit megadtam a felhasználói fiókomban?

A megrendelést a rendelési folyamat során megadott bármilyen címre ki tudjuk szállítani. A szállítási információknál adhatsz meg új szállítási címet.

A megrendelés leadása után változtathatok még rajta?

Vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal. Munkatársunk ellenőrzi, hogy milyen állapotban van a rendelésed és tájékoztat a változtatási lehetőségekről.

Nem sikerült befejeznem az előrefizetést. Hogyan tovább?

A megrendelést ki tudod fizetni a felhasználói fiókodban a megrendelés részleteinél. Ott lesz egy hivatkozás a fizetés befejezésére. A fizetést befejezheted az általunk kiküldött e-mialben található hivatkozásra kattintva is.

Kifizettem a rendelést on-line, a számlámról levonták a pénzt, de a megrendelésnél továbbra is az az információ van, hogy nincs fizetve. Mit csináljak?

Küldj egy e-mailt a bolt@answear.hu címre, mellékeld a fizetési bizonylatot és a lehető leghamarabb kivizsgáljuk az ügyet és felvesszük veled a kapcsolatot.

Törölhetem a már leadott megrendelésem?

Megrendelésed törölheted, ha bejelentkezel Fiókodba. A rendelést mindaddig törölheted,

amíg annak feldolgozása el nem indult, azaz amíg meg nem érkezik a „ A megrendelést leadtuk raktárunkba” e-mail üzenet. Ha a kiválasztott megrendelés mellett látható a „Megrendelés törlése” opció, akkor a törlés lehetséges. Ez a lehetőség csak korlátozott ideig áll rendelkezésre, így ha nem látod a rendelésén, akkor már túl késő törölni azt. Ha kétségeid vannak, fordulj az Ügyfélszolgálathoz.

A megvásárolt terméket ki lehet cserélni?

Az Answear.hu webáruházban nincs lehetőség cserére. Amennyiben másik méretet vagy színt szeretnél, a nem megfelelő terméket vissza kell küldeni visszáruként (szerződéstől történő elállás) és egy új, ettől független rendelést leadni a kívánt méretre vagy színre.

VISSZÁRU ÉS REKLAMÁCIÓ

Mennyi ideig tart a reklamációm elbírálása?

A reklamációkat azonnal elbírálásra küldjük és a termék átvételétől számítva, 14 napon belül az elbírálásra is kerülnek.

Mennyi időn belül reklamálhatok meg egy terméket?

A 2014 május 30-i Fogyasztói Törvénnyel egyetértésben a vásárlástól számítva 2 ÉVIG jelezheted kifogásodat a termékkel kapcsolatban.

Hogyan tudok megreklamálni egy terméket?

Részletes információ a reklamációs eljárásról ITT található.

Fehérnemüt is visszaküldhetek?

A fehérneműre, ugyanúgy mint mindenáruházunk által forgalmazott termékre, 30 napos visszáru lehetőség van a csomag átvételétől számítva. Fontos, hogy a visszaküldött termék eredeti csomagolásban és minden címkével együtt legyen, A terméken nem lehetnek használatra utaló nyomok.

Milyen módon kapom meg a visszaküldött termék ellenértékét?

Főszabályként a termék vásárlásakor általad választott fizetési móddal megegyezően kapod vissza az áru ellenértékét a raktárba vételtől számítva 14 napon belül. Ne felejts el nyilatkozni az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) X. Elállás címben leírtaknak megfelelően.

Hol tudom ellenőrízni a visszárum státuszát?

A vásárlói fiókodból indított visszáru helyzetét, a visszáru menűpont alatt ellenőrízheted. Amint a visszáru elfogadásra kerül, azonnal értesítünk a rendelésnél megoadott e-mail címen.

Mennyi idő alatt kerül feldolgozásra a visszáru?

A hatályos törvényekkel és jogszabályokkal egyetértésben, a visszáru ellenértékének a visszatérítése 5-14 napon belül kerül teljesítésre.

Hogy lehet visszaküldeni a terméket?

Részletes információ a termék visszaküldéséről ITT található.

Hogyan lehet kérni a visszárut a vásárlói fiókból?

Jelentkezz be a vásárlói fiókodba és válaszd ki a "Visszáru" opciót. Jelöld ki a termékeket, melyeket vissza szeretnél küldeni, majd erősítsd meg a zöld gombbal. Töltsd ki a címadatokat, majd erősítsd meg a visszáru kérelmedet. A vége előtt megjelenik a zöld gombon, a Visszáru űrlap letöltésének lehetősége pdf formátumban.

Szeretnék visszaküldeni egy terméket a Vásárlói fiókomból, de nem jelenik meg a visszáru lehetősége?

Amennyiben a termék, melyet szeretnél visszaküldeni, nem látható a Visszáru fül alatt, az azt jelenti, hogy a termék nem felel meg az ingyenes visszáru feltételeinek:
- ellenőrizd, hogy a megrendelés értéke elérte-e a 22 000 Ft-ot 
- ezután nézd meg, hogy nem-e lépted túl a 30 napos visszaküldési határidőt
Kérdés esetén, kérjük vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal a (36) 1 901 86 00 telefonszámon, vagy írj a bolt@answear.hu e-mail címre.

Leadtam a visszáru kérelmet a Vásárlói fiókomból. Milyen dokumentumokat kell előkészítenem a futár részére?

A futárnál már ott lesz a csomagcímke. Bizonyosodj meg róla, hogy Visszáru űrlapot a csomagba tetted.

Hogyan adjam fel a visszárut a Foxpost csomagautomata segítségével?

Amennyiben a megrendelésed megfelel az ingyenes visszáru feltételeinek, vagyis:
- a Vásárlói fiókodba bejelentkezve adtad le rendelést
- a megrendelés értéke elérte a 22 000 Ft-ot
- nem múlt el 30 nap a csomag átvételétől
A csomagban, a megrendelt termékekkel együtt találsz egy csomagcímkét amelyet felragaszthatsz a visszaküldendő csomagodra. Töltsd ki a Visszáru űrlapot, amit a megrendelésedhez kaptál, tedd bele a csomagba a nyugtával és a visszaküldendő termékkel együtt. Vidd el a csomagot bármelyik Foxpost csomagautomatához és ingyen feladhatod az egyedi feladási kódod segítségével, amelyet e-mailben és sms-ben is kiküldünk részedre. A csomagautomaták listáját itt találod: https://foxpost.hu/csomagautomatak

Hol találom az IBAN bankszámlaszámomat?

Az űrlapon a bankszámlaszámot nemzetközi formátumban (IBAN) kell megadni, ami HU előtaggal kezdődik és 26 számjeggyel folyatatódik. A saját IBAN számodat megtalálhatod online IBAN számkereső segítségével, vagy vedd fel a kapcsolatot a bankoddal, akik ebben segítséget tudnak nyújtani.