Reklamáció

A boltban vásárolt összes termékre érvényes, mely a termék hibájából származik, a vásárlás napjától számított 2 évig, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet alapján.

Lépésről lépésre - hogyan reklamáld a terméket?

  1. A hiba felfedezése után haladéktalanul, de nem nem később mint a vásárlástól számított két hónapon belül kell reklamációval élned. A reklamációs űrlapot (töltsd le) - nyomtasd ki és pontosan töltsd ki. Sajnos nincs lehetőségünk a reklamáció elbírálására a helyesen kitöltött űrlap nélkül.

2. Ha nincs lehetőséged kinyomtatni az űrlapot, úgy kézzel is írhatsz egyet az űrlap alapján.

3. Küldd el a reklamált terméket a reklamációs űrlappal együtt a csomagban, az alábbi címre:
ANSWEAR / WEARCO Reklamáció
GLS, Európa utca 2
2351, Alsónémedi

4. A reklamációk, a termék átvételétől számítva, legfeljebb 14 napon belül elbírálásra kerülnek.

5. A reklamáció pozitív elbírálása esetén, a termék javításra kerül vagy kicseréljük egy ugyanolyan (teljesértékű) termékre. Amennyiben erre nincs lehetőségünk (nincs belőle raktáron), úgy a termék ára visszatérítésre kerül.

FONTOS: A reklamált terméket a saját költségeden és a saját felelősségedre küldöd el nekünk. Ezért válassz megbízható szállítási formát, például futárszolgálatot, ahol lehetőséged lesz követni a csomag útját. Ne küldjél nekünk csomagot utánvéttel - technikailag nincs lehetőségünk ilyen csomagok átvételére.

Békéltető testület
Amennyiben vásároltál nálunk és nem vagy elégedett a reklamáció eredményével, úgy eljárást kezdeményezhetsz a békéltető testületnél is, amelyre a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed szerinti megyei(fővárosi) kereskedelmi és iparkamara által működtetett békéltető testület (https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek) az illetékes.

ODR platform
Amennyiben vásárlóként vásároltál árut, jogodban áll a kártérítési igényed és a vitás ügyeket bíróságon kívüli, az interaktív ODR (Online Dispute Resolution) alternatív vitarendezési platformján keresztül intézni, az a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendelete (2013. 05. 21.)  és 2009/WE direktívája alapján.
Az ODR platform interaktív eszköz, melyet az Európai Uniós vásárlók használhatnak vitás ügyük rendezésére. A platform linkje:  ec.europa.eu/consumers/odr
Továbbá értesítünk, hogy a vitás ügyek rendezésére szolgáló platform használata nem kötelező.
Elérhetőségünk, melyben közvetlenül felveheted velünk a kapcsolatot a következő: bolt@answear.hu

LETÖLTÉSEK:
Reklamacio urlap