Vásárlási útmutató

Szállítási módok

Fizetési módok

Termékvisszaküldés

Reklamáció

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK

1. FOXPOST

  • A Foxpost választása esetén rendelésedet a következő csomagautomatákba kérheted: https://foxpost.hu/en/apt-finder
  • Kiszállítási idő: 48 órán belül (2 munkanap), magyarországi címre.
  • 22 000 Ft-os és feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes. Amennyiben a megrendelés összege nem éri el a 22 000 Ft-ot, úgy 1790 Ft-os szállítási díjat számolunk fel.
  • Csomagod szállításáról és azonosító számáról e-mail, sms vagy Viber értesítést küldünk.
  • Csomagod szállítását a következő linken követheted nyomon:  https://foxpost.hu/csomagatvetel
  • Miután sms-ben vagy Viberen, és e-mailben értesítést kaptál arról, hogy a csomagod megérkezett, azt a megjelölt átvevőhelyen a csomagod átvételére 3 nap áll rendelkezésre.
  • További tudnivalók itt:  https://foxpost.hu/csomagatvetel

Amennyiben a Foxpost regisztrált felhasználója vagy, és ugyanazon adatokkal rendeltél itt a webshopban, mint ami a FOXPOST fiókodban szerepel, akkor csomagodat gyorsan és könnyedén átveheted FOXPOST alkalmazással, és még az egyedi átvételi kódra sem lesz szükséged.

Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni vagy FOXPOST applikációs átvétel esetén SimplePay-en keresztül.

2. GLS

  • A GLS futárszolgálat választása esetén rendelésedet az általad megadott szállítási címre kézbesítjük.

  • Kiszállítási idő: 48 órán belül (2 munkanap), magyarországi címre.

  • 22 000 Ft-os és feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes. Amennyiben a megrendelés összege nem éri el a 22 000 Ft-ot, úgy 1790 Ft-os szállítási díjat számolunk fel.

  • Csomagod szállításáról és azonosító számáról e-mail és sms-értesítést küldünk.

  • Csomagod szállítását a következő oldalon, a „Track & Trace” szövegsáv alatt követheted nyomon: https://gls-group.eu/HU/hu/home

  • A kézbesítés napján a futár küldeni fog egy sms-t, amiben megadja a kézbesítés várható időtartamát (3 órás intervallumban), illetve a futár elérhetőségét, a kézbesítés megkönnyítése érdekében.

Bővebben a várható kézbesítési időpontról

  • Munkanapokon (hétfőtől péntekig) leadott rendelések esetén: A 11:00 óráig leadott és feldolgozott rendeléseket aznap kiküldjük és várhatóan 2-3 munkanapon belül kézbesítjük a rendelésben megadott szállítási címre.

  • Hétvégén és ünnepnapokon leadott rendelések esetén: A rendeléseket a legközelebbi munkanapon dolgozzuk fel és a kézbesítés 2-3 munkanapon belül várható.

PÉLDÁK:

Ha egy rendelés kedden 11:00 óráig lett leadva, úgy a csomag várhatóan csütörökön vagy pénteken kerül kézbesítésre.
Ha egy rendelés szerdán 16:00 órakor lett leadva, úgy a csomag várhatóan pénteken vagy a következő hét elején kerül kézbesítésre.
Ha egy rendelés szombaton vagy vasárnap lett leadva, úgy a csomag várhatóan szerdán vagy csütörtökön kerül kézbesítésre.

Fel

FIZETÉSI MÓDOK

Utánvétes fizetés

Az utánvétes fizetés részletei:

  • Az árut kiszállításkor, a futárnál kell kifizetni

  • Kérjük ügyelj arra, hogy a kiszállitás időpontjában rendelkezésre álljon a megfelelő mennyiségű összeg, melyet a futárnak kell átadni

  • A kiszállított árut fizetheted bankkártyával is, mivel a futárnál lesz kártyaolvasó terminál

On-line fizetés

On-line fizetés választása esetén:

  • fizethetsz bankártyával vagy hitelkártyával

  • a fizetést „szinte azonnal” lekönyveljük és rögtön megkezdhetjük a megrendelésed teljesítését

Az Answear.hu-n történő ON-LINE fizetések a PayU rendszerén keresztül kerülnek jóváírásra

Fel

TERMÉKVISSZAKÜLDÉS

Visszáru? Egyszerű!

A termék átvételétől számítva, 30 napig jogod van visszaküldeni a terméket.

Nem szükséges megadnod az okát, de hálásak vagyunk ha megadod, mert segítségével jobb ajánlatokat tudunk készíteni és felhasználjuk az áruház működésének javításához is.

Lépésről-lépésre - hogyan küldjem vissza a terméket?

A megrendelés értékétől függően három lehetőség közül választhatsz:

A. Ingyenes visszaküldés csomagküldő pont segítségével

Amennyiben a megrendelés értéke, amiből szeretnél terméket visszaküldeni, meghaladta a 22 000 Ft-ot, úgy használhatod az ingyenes visszaküldést Magyarország területén belül a Csomagküldő átvevői pontjai segítségével. A csomagban, a megrendelt termékekkel együtt, találsz egy csomagcímkét a Csomagküldő szállítócéghez. Töltsd ki a Visszáru űrlapot vagy írj egy egyértelmű nyilatkozatot elállási szándékod kapcsán és tedd bele a csomagba a visszaküldendő termékkel együtt. Vidd el a csomagot a legközelebbi átvevőhelyhez és ingyen feladhatod a csomagcímke segítségével. Az átvevőhelyek címét itt találod: https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek

A vásárló felel az áru esetleges értékcsökkenéséért, az Answear.hu Általános Szerződési Feltételekkel és a hatályos jogszabályokkal egyetértésben. Hálásak leszünk, ha a terméket az eredeti, gyári csomagolásban küldöd vissza.

Több rendelést is visszaküldhetsz, amennyiben megfelelnek az ingyenes visszaküldés feltételeinek (az értékük 22 000 Ft vagy több és nem múlt még el 30 nap az átvételétől). A Visszáru fül alatt (https://answear.hu/fiokom/termek-visszakuldesek/) megtalálod az összes terméket, ami megfelel ezeknek a feltételeknek.

Fontos:

  • Nyomtasd és töltsd ki a visszáru űrlapot. Ha nincs lehetőséged kinyomtatni a visszáru űrlapot, úgy használd azt, amit a megrendeléshez mellékeltünk. Használhatsz más űrlapot is, vagy küldhetsz egy egyértelmű nyilatkozatot a szerződéstől történő elállásról a bolt@answear.hu e-mail címre.

  • Ha banki átutalással fizettél vagy azzal kéred a ellenérték visszajuttatását, akkor az űrlapon/nyilatkozatodon a bankszámlaszámot nemzetközi formátumban (IBAN) tűntesd fel, ami HU előtaggal kezdődik és 26 számjeggyel folytatódik. A saját IBAN számodat megtalálhatod online IBAN számkereső segítségével, vagy vedd fel a kapcsolatot a bankoddal, akik ebben segítséget tudnak nyújtani.

  • A visszáru értékének visszatérítésére, a hatályos jogszabályoknak megfelelően, 5-14 napon belül kerül sor.

B. Ingyenes visszaküldés a gls futárszolgálattal

Amennyiben a megrendelés értéke, amiből szeretnél terméket visszaküldeni, meghaladta a 22 000 Ft-ot és a megrendelést a felhasználói fiókodba bejelentkezve adtad le, úgy használhatod az ingyenes visszaküldést. A visszaküldési folyamat megkezdése előtt jelentkezz be az ANSWEAR.HU felhasználói fiókodba és kattints a visszáru fülre. Ezután töltsd ki a kért mezőket.

A vásárló felel az áru esetleges értékcsökkenéséért, az Answear.hu Általános Szerződési Feltételekkel és a hatályos jogszabályokkal egyetértésben. Hálásak leszünk, ha a terméket az eredeti, gyári csomagolásban küldöd vissza.

Több rendelést is visszaküldhetsz, amennyiben megfelelnek az ingyenes visszaküldés feltételeinek (az értékük 22 000 Ft vagy több és nem múlt még el 30 nap az átvételétől). A Visszáru fül alatt (https://answear.hu/fiokom/termek-visszakuldesek/) megtalálod az összes terméket, ami megfelel ezeknek a feltételeknek.

Fontos:

  • Nyomtasd és töltsd ki a visszáru űrlapot. Ha nincs lehetőséged kinyomtatni a visszáru űrlapot, úgy használd azt amit a megrendeléshez mellékeltünk. Használhatsz más űrlapot is, vagy küldhetsz egy egyértelmű nyilatkozatot a szerződéstől történő elállásról a bolt@answear.hu e-mail címre.

  • Ha banki átutalással fizettél vagy azzal kéred az ellenérték visszajuttatását, akkor az űrlapon/nyilatkozatodon a bankszámlaszámot nemzetközi formátumban (IBAN) kell megadni, ami HU előtaggal kezdődik és 26 számjeggyel folytatódik. A saját IBAN számodat megtalálhatod online IBAN számkereső segítségével, vagy vedd fel a kapcsolatot a bankoddal, akik ebben segítséget tudnak nyújtani.

  • A visszáru értékének visszatérítésére, a hatályos jogszabályoknak megfelelően, 5-14 napon belül kerül sor.


C. Visszaküldés saját költségre

Amennyiben a megrendelésed értéke nem éri el a 22 000 Ft-ot, a terméket a szokásos módon, saját költségre küldheted vissza - a megrendeléshez mellékelt “Visszáru űrlap” vagy egy egyértelmű elállási nyilatkozat segítségével.

Nyomtasd és töltsd ki a visszáru űrlapot. Ha nincs lehetőséged kinyomtatni visszáru űrlapot, úgy használd azt, amit a megrendeléshez mellékeltünk. Használhatsz más űrlapot is, vagy küldhetsz egy egyértelmű nyilatkozatot a szerződéstől történő elállásról a bolt@answear.hu e-mail címre.

A vásárló felel az áru esetleges értékcsökkenéséért, az Answear.hu Általános Szerződési Feltételekkel és a hatályos jogszabályokkal egyetértésben. 
Hálásak leszünk, ha a terméket az eredeti, gyári csomagolásban küldöd vissza.
A csomagot az alábbi címre küldd:

ANSWEAR / WEARCO Visszáru
GLS, Európa utca 2 
2351 Alsónémedi

Fontos:

  • A csomaghoz kérjük mellékeld a kitöltött “Visszáru űrlap”-ot vagy egy “szerződéstől történő elállás” nyilatkozatot.

  • Ha banki átutalással fizettél vagy azzal kéred az ellenérték visszajuttatását, akkor az űrlapon/nyilatkozatodon a bankszámlaszámot nemzetközi formátumban (IBAN) kell megadni, ami HU előtaggal kezdődik és 26 számjeggyel folytatódik. A saját IBAN számodat megtalálhatod online IBAN számkereső segítségével, vagy vedd fel a kapcsolatot a bankoddal, akik ebben segítséget tudnak nyújtani.

  • A visszáru értékének visszatérítésére, a hatályos jogszabályoknak megfelelően, 5-14 napon belül kerül sor.

  • A visszáru szállítási költségét nem térítjük vissza.

  • Ne küldd a csomagot tértivevénnyel - technikailag nincs lehetőségünk ilyen küldemények átvételére.

  • A küldemény biztonsága és gyors kézbesítés érdekében, javasoljuk, hogy futárcéggel vagy postán keresztül, ajánlott küldeményként add fel a csomagot.

  • Nem szükséges csatolnod a fizetési bizonylatot.

Letöltések:
Visszaru urlap

Fel

REKLAMÁCIÓ

A boltban vásárolt összes termékre érvényes, mely a termék hibájából származik, a vásárlás napjától számított 2 évig, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet alapján.

Lépésről lépésre - hogyan reklamáld a terméket?

  1. A hiba felfedezése után haladéktalanul, de nem nem később mint a vásárlástól számított két hónapon belül kell reklamációval élned. A reklamációs űrlapot (töltsd le) - nyomtasd ki és pontosan töltsd ki. Sajnos nincs lehetőségünk a reklamáció elbírálására a helyesen kitöltött űrlap nélkül.

  2. Ha nincs lehetőséged kinyomtatni az űrlapot, úgy kézzel is írhatsz egyet az űrlap alapján.

  3. Küldd el a reklamált terméket a reklamációs űrlappal együtt a csomagban, az alábbi címre:

ANSWEAR / WEARCO Reklamáció
GLS, Európa utca 2
2351, Alsónémedi

4. A reklamációk, a termék átvételétől számítva, legfeljebb 14 napon belül elbírálásra kerülnek.

5. A reklamáció pozitív elbírálása esetén, a termék javításra kerül vagy kicseréljük egy ugyanolyan (teljesértékű) termékre. Amennyiben erre nincs lehetőségünk (nincs belőle raktáron), úgy a termék ára visszatérítésre kerül.

FONTOS: A reklamált terméket a saját költségeden és a saját felelősségedre küldöd el nekünk. Ezért válassz megbízható szállítási formát, például futárszolgálatot, ahol lehetőséged lesz követni a csomag útját. Ne küldjél nekünk csomagot utánvéttel - technikailag nincs lehetőségünk ilyen csomagok átvételére.

Békéltető testület
Amennyiben vásároltál nálunk és nem vagy elégedett a reklamáció eredményével, úgy eljárást kezdeményezhetsz a békéltető testületnél is, amelyre a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed szerinti megyei(fővárosi) kereskedelmi és iparkamara által működtetett békéltető testület (https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek) az illetékes.

ODR platform
Amennyiben vásárlóként vásároltál árut, jogodban áll a kártérítési igényed és a vitás ügyeket bíróságon kívüli, az interaktív ODR (Online Dispute Resolution) alternatív vitarendezési platformján keresztül intézni, az a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendelete (2013. 05. 21.) és 2009/WE direktívája alapján.
Az ODR platform interaktív eszköz, melyet az Európai Uniós vásárlók használhatnak vitás ügyük rendezésére. A platform linkje: ec.europa.eu/consumers/odr
Továbbá értesítünk, hogy a vitás ügyek rendezésére szolgáló platform használata nem kötelező.
Elérhetőségünk, melyben közvetlenül felveheted velünk a kapcsolatot a következő: bolt@answear.hu

Letöltések:
Reklamacio urlap

Fel