Olvasd el, csak 3 perc 18 ápr 2023

Melegítőben házasodni? Flitteres ruhában horgászni? Miért ne? Itt az idő, hogy kitágítsd saját határaidat, hogy megéld saját magadat!

Szerző: Krisztian Sebo
Olvasd el, csak 3 perc

Fedezzük fel önmagunkat, fedezzük fel a minket körülvevő világot, szabaduljunk meg minden felesleges társadalmi nyomástól és normától – a divatban és mindennapjainkban! Az Answear könnyed, bár kissé szokatlan módon hív bennünket a felfedezés útjára, humoros és magával ragadó légkört teremtve. A  márka most igazán motivál és cselekvésre ösztönöz, hogy már ma elkezdjük a lehető legjobb életünket élni – a lifespiration most kezdődik!

A trendeket követed vagy magadat?

Első pillantásra a legújabb Answear szpot is hozza a 2023-as év legforróbb trendjeit. Fémes anyagokon csillan meg a dél-afrikai napsütés, magas platformcipők toppannak Kid Cudi optimista energiával teli kislemezének ritmusára. A reklámszpotban megjelenő sokszínűség és a kaleidoszkópszerűen változó stílusok azonban nemcsak a legújabb divattrendek bemutatásának apropói: látványos formában teremtenek alkalmat arra, hogy végre beszélgessünk egy kicsit trendekről, saját stílusunkról és arról, hogy hogyan tudunk önmagunk lenni.

„Régen azon aggódtunk, hogy mit tegyünk vagy éppen mit ne tegyünk. Ma ezzel szemben arra bátorítunk mindenkit, hogy kísérletezzünk, hogy keressünk, hogy hangulatunktól, elvárásainktól vagy alkalomtól függően próbáljunk ki különböző formákat, stílusokat. A szórakozás és a távolságtartás a divatban és az életben egyaránt fontosak, egy kissé szokatlan megközelítéstől pedig nem lesz bajunk” – vallja  Łukasz Witek.

Semmi klisé, semmi nyomás

A hagyományoknak nem feltétlenül kell korlátozóaknak lenniük. Mégis mi történik, ha megszegünk néhány íratlan szabályt, és fehér pulóverben mondjuk ki az igent csipkés menyasszonyi ruha helyett? És mi van, ha egy menő kosztümöt választunk a horgásztúrára? Ilyen, és ehhez hasonló jeleneteket láthatunk az Answear legújabb reklámjában, ami kevésbé az öltözködésben rejlő szerepekről és  formaságokról szól, mint inkább a társadalmi elvárásokhoz való alkalmazkodás értelméről. Az egyértelmű helyzetek kevésbé egyértelmű megközelítéseket kívánnak, azt hogy saját elképzeléseink szerint teremtsük újjá őket. Az Answear kísérletezésre bátorít – a trendekben és az emberek között egyaránt uralkodó sokszínűség tiszteletben tartásával. Vannak, akik teljesen szembe akarnak menni az árral, mások megtartanák a határokat, de ügyesen, saját magukhoz igazítani azokat.

Távolságtartó, okos lázadás

Az Answear hősei a saját elképzeléseik szerint házasodnak össze, elegáns ruhákban szerveznek SUP-randit, vagy épp boldogan etetik a libákat – rózsaszín nagyestélyiben. Megmutatják, hogy nem kell teljesen megváltoztatnunk önmagunkat vagy környezetünket ahhoz, hogy egyediek és boldogok legyünk. Semmit nem kell túl komolyan venni, se a ruhákat, se az életet, se önmagunkat. Fontos, hogy ne legyen kényszer – a nyomás, sosem jó útmutató.

„Mindannyian a magunk módján élünk. Mindenkit valami más inspirál, az életből fakadó ihletet pedig bárhol megtalálhatjuk. Az Answearnél nem erőltetünk semmit. Különböző nézőpontokat és lehetőségeket mutatunk meg, és arra bátorítunk, hogy nézzünk magunkra és a világra egy kicsit más szemszögből, tele humorral és távolságtartással.” – teszi hozzá Łukasz Witek.

A távolság pedig maga a kulcsszó. Ennek köszönhetően tudunk teret adni a kísérletezésnek, a szórakozásnak és a humornak. A távolság teszi lehetővé, hogy válságos pillanatokban is önmagunk legyünk, amikor látszólag az egész világ ellenünk van és nagy nyomást érzünk a vállunkon. Végül pedig a távolság teszi lehetővé azt is, hogy tiszteletben tartsuk döntéseinket és mások döntéseit egyaránt, hogy tartózkodjunk a felesleges kritikától és értékítéletektől. Távolságtartással és nyugalommal – így fogadjuk be a Answear-reklámszpotot. Nem lenne jó ezt a hozzáállást az élethez is felvennünk?

További cikkek olvasása