Az Answear Concept Store nemrég nyílt meg a tekintélyes varsói Norblin gyárban. Az esztétikus, nem szokványos módon kialakított belső terekben a divat találkozik a kreativitással, a vásárlási élményt a legmagasabb szintre emelve. Fedezd fel velünk ezt az egyedülálló üzletet Varsóban!
Varsó központjában, a Żelazna utcában, a jól ismert és gyakran látogatott Norblin gyárban nyitotta meg kapuit az Answear Concept Store. A 2000 négyzetméteres üzletet termékzónákra osztották. Mindegyikben olyan márkák sokoldalú és változatos kínálata található, mint a Michael Kors, Victoria Beckham, Nanushka, Iro, Diesel, AllSaints, Tory Burch, Missoni, Giuseppe Zanotti, Coach, Swarovski, Furla, vagy adidas, Calvin Klein, Boss, Tommy Hilfiger vagy Polo Ralph Lauren.
Az Answear Concept Store azonban több mint egy üzlet. Ez egy olyan hely, ahol a vásárlás felejthetetlen élménnyé válik. A kedvenc divatmárkák válogatott, exkluzív kollekciói mellett a vásárlók pihenésre vagy szórakozásra alkalmas zónákat is találnak, és divatinspirációkat is kaphatnak. A koncepcióüzlet megnyitása ebben a formában és ezen a különleges, gondosan kiválasztott helyszínen egyben stratégiánk leforditását is jelenti, és teljessé teszi az Answear pozicionálásának és „prémium divatmárkák” kínálatának megváltoztatását – mondja Marta Sawicka, az Answear marketingigazgatója.
Lenyűgöző belső terek és dizájn
A koncepcióüzlet belső terének kialakításában kulcsszerepet játszanak a színek, a felhasznált, természetre utaló anyagok és a gondosan kiválasztott részletek, mint például: az egyedi készítésű fapadló, az üzlet igényeihez tervezett nem szabványos bútorok és a művészi, hatalmas vitrinek, melyeket a legnagyobb divatházakkal való együttműködéséről ismert Anna Szczęsny művész tervezett.
Az Answear Concept Store-nak két főbejárata van. Az első közvetlenül az intelligens divatzónába vezet, ahol a sötétebb színkombinációk elegánsabb és kifinomultabb szettek felfedezésére ösztönöznek. A második bejáraton belépve viszont világosabb összeállításokkal találkozhatunk, feldobva a hangulatot és bemutatva a lazább, könnyedebb stílusokat.
– A szalon férfi és női szektorra van osztva. Az első zóna az elegancia földje, ahol a sötét felületek és a sárgarézzel keverednek, fa és a kő elemekkel kiegészítve. Az olyan anyagok, mint a fémlemez és az üveg a minimalista kifinomultság színterét közvetítik – írja Iwona Kwadrans, az Answear belsőépítészeti vezetője.
Az Answear Concept Store jellegzetességei közé tartoznak a tágas próbafülkék is, ahol a kísérők is kényelmesen elférnek a számukra kialakított pihenőzónákban.
Több mint csak egy üzlet
Az Answear Concept Store egy olyan hely, ami túlmutat a boltok általános értelmezésén. A koncepcióüzlet legszínesebb és legkreatívabb zónája a „Tailor” pont, ahol különböző módon személyre szabathatjuk vagy a saját igényeinkhez alakíthatjuk a megvásárolt dolgokat. A Tailor pont egyszerűbb fazonigazítást is kínál, mint például felhajtást vagy felvarrást, de bonyolultabb,igényeket is gond nélkül ki tudnak elégíteni. Ezen felül a kreatívabb vásárlóknak lehetőség van ruhák, cipők és táskák egyedivé alakítására is filctollal vagy festékkel.
Az üzletben található az Answear x Coffeedesk kávézó is. Ez egy eredeti projekt, amelyet egy növényekkel teli télikert vesz körül, ahol kiváló kávékülönlegességeket is fogyaszthatnak a betérő érdeklődők. A kávék magas minőségéért a Coffeedesk márka csapatának baristái felelnek. Az eszpresszóhoz és a tejeskávékhoz használt fő kávébab a brazil Campo das Vertentes. Ezen kívül a helyszínen különféleopciókat is meg lehet kóstolni, az erjesztett kávéktól kezdve a vulkanikus talajon termesztetteken át a paradicsom finom ízével fúzionált kávékig.
A koncepcióüzlet egyben találkozóhely is a vásárlók, valamint a divat és a kultúra világából érkezők számára. A márkákkal együttműködve a szervezett rendezvények lehetőséget nyújtanak arra, hogy még többet megtudjunk a termékkínálatról és az Answear webáruházában elérhető márkák fejlesztése mögött álló elképzelésekről. És ez csak néhány a tervezett tevékenységek közül, amelyek a Norblin Factory „Plater” épületének 2. emeletén található üzlethelyiségben kerülnek megrendezésre.
A technológia és a valódi vásárlási élmény egyensúlya
Az Answear Concept Store tereit, az igényes vásárló képének szem előtt tartásával hozták létre. Már a bejárattól kezdve tanácsadók fogadják őket, akik nemcsak eladók, hanem mindenekelőtt valódi segítők, akik ismerik a trendeket és tökéletesen tisztában vannak az aktuális kínálattal.
Számunkra továbbra is az ember a legfontosabb, a technológia csak a vásárlási folyamatot hivatott támogatni – teszi hozzá Marta Sawicka a koncepcióüzletben a fogyasztói élmény kialakításának ötletét.
A berendezések között szerepelnek tágas, intelligens próbafülkék, amelyek lehetővé teszik a ruhák méretének vagy színének gyors kiválasztását a próbafülke elhagyása nélkül, az üzletben elhelyezett, a vásárlók vizuális kényelmét szolgáló, fokozottan matt felületű képernyők, valamint a világon először alkalmazott, ultramodern Elo Touch pénztárgépek, amelyek két képernyővel rendelkeznek az eladó és a vásárló számára, és amelyek interaktívvá és átláthatóvá teszik a vásárlás élményét. Ezenkívül a helyszínen egy Pick-up Point is rendelkezésre áll majd, amely a www.answear.com weboldalon leadott online rendelések átvételére szolgál, a megrendelt darabok felpróbálásának, valamint a helyszínen történő vasalásának lehetőségével együtt.
Az Answear Concept Store kialakítását és funkcionalitását alkotó elemek mindegyike igazi élménnyé teszi az ottani vásárlást.