Amikor a modern eleganciáról és a funkcionális luxusról van szó, a Theory márka kiemelkedik a többi divatmárka közül.
A Theory-t 1997-ben alapították New Yorkban Andrew Rosen és Elie Tahari, és már a kezdetektől fogva folyamatosan rajongókat szerzett egyedi divatmegközelítésével. A márka tervei világosan tükrözik küldetését és kreativitását. Ma örömmel jelentjük be, hogy ez a kivételes márka csatlakozik portfóliónkhoz, friss nézőpontot hozva az üzleti és hétköznapi viseletbe.
Az egyszerűség és a luxus elmélete
A Theory több, mint egy márka egy életfilozófia. Terveik középpontjában az a hitvallás áll, hogy a ruházatnak stílusosnak és funkcionálisnak kell lennie. Ahogy végignézed a kollekcióit, könnyen megértheted az elegancia és kényelem szintézisét. A harmónia, a kifinomultság és az időtlenség nyilvánvaló a klasszikus és modern elemek keverékében. A kiváló minőségű szövetek és a hibátlan szabások a márka védjegyei, amelyek vonzzák azokat a vásárlókat, akik értékelik mind a megjelenést, mind a kényelmet.
Innovatív megközelítés
Alapítása óta a Theory áttörő megoldásokat vezetett be, amelyek forradalmasították a divatpiacot. A márka az elsők között volt, amelyik rugalmas szöveteket épített be a mindennapi divatba, új korszakot nyitva a ruhatervezésben. Ez az innovatív megközelítés minden darabot második bőrként érzékeltet, tökéletesen illeszkedve a test formájához, miközben kifogástalan megjelenést biztosít reggeltől estig. A márka terveiben a stílus mindig a funkcionalitásból fakad. Változtassuk meg, ahogyan érezzük magunkat, javítsuk a munkánkat, és inspiráljuk az életünket.
Ígéret
A Theory címkével ellátott ruházat nemcsak öltöztet, hanem meghatározza a személyiségedet is. A Theory viselésével egy elit csoport részévé válsz, amely értékeli a klasszikus stílusokat modern csavarral, kifinomult minimalista eleganciát és minőséget.
Fenntarthatóság
A mai világban, ahol egyre több ember figyel a divat ökológiai szempontjára, a Theory a változás úttörője és példája mások számára. A márka aktívan hajt végre fenntartható fejlődési kezdeményezéseket, a teljes gyártási folyamatra összpontosítva. A márka célja ebben a tekintetben, hogy 2025-re 100%-ban nyomon követhető és ellenőrzött anyagbeszerzési folyamatot érjen el. A „Theory for Good” kezdeményezés eddig sikeresen végrehajtotta ezt az eljárást a gyapjú, a len és a pamut beszerzése terén.
Új korszak a portfóliónkban
Theory tervei a személyiséget és az egyéniséget hivatottak kiemelni. Olyan klasszikus minták inspirálják őket, amelyek nem avulnak el a változó trendek és divat miatt. A Theory az urbánus életstílust vezető emberek számára készült. Az egész tervezési és gyártási folyamat tudatos és átgondolt az elejétől a végéig. A márka kollekciói nők és férfiak számára készült ruhadarabokat, valamint cipőket és kiegészítőket tartalmaznak.