Olvasd el, csak 3 perc 02 máj 2024

Öltöztesd életed abba, ami értékes! az Answear.hu-val

Szerző: Krisztian Sebo
Olvasd el, csak 3 perc

Az értékes dolgok elkísérnek minket a fontos pillanatokban. Érzéseink és emlékeink átiratai. Arra bátorítanak, hogy az ismeretlen felé mozduljunk, lehetővé teszik, hogy jó benyomást tegyünk valakire, segítenek helytállni a mindennapok kihívásaiban. Majd idővel a háttérbe húzódnak, ám hátrahagyják a legértékesebbet, mindazt, amit tanultunk a segítségükkel. A 2024-es tavaszi-nyári szezon új kampányában ilyen értékes dolgokkal öltöztetjük fel életünket.

Az Answear új kampánya arra ösztönöz, hogy “Öltöztesd életed abba, ami értékes!”, hogy gondolkodj el az életről és annak fontos pillanatairól. Hiszünk benne, hogy ezek a tárgyak valóban gazdagíthatják mindennapjainkat: vannak, amik azért jelentenek sokat, mert szépek, vagy igazán minőségiek, és vannak, amiket azért szeretnénk sokáig megőrizni, mert különleges élményeket, emlékeket kötünk hozzájuk.

Nézd meg az „Öltöztesd életed abba, ami értékes!” kampány videóját:

A tárgyak berendezik életünk színpadát. Bátorságot adnak, lehetővé teszik, hogy eligazodjunk egy-egy helyzetben, segítenek az elfogadásban, ékességeink, menedékeink vagy épp páncéljaink lehetnek.

– A divat egyfajta külső manifesztum, ami tükrözi értékeinket, humorunkat, önmagunkkal való viszonyunkat. Megmutatja, hogy kik vagyunk, vagy hogyan teremtjük meg magunkat. Ezt egy kabát, egy póló, egy ruha, egy edzőcipő vagy egy fülbevaló segítségével  tesszük, amik ezáltal egy másodlagos, még értékesebb jelentést kapnak. Mert számunkra nem a cipő az érték, hanem az, hogy lefutottunk benne egy maratont; egy kék ruha pedig a legszebb barcelonai naplemente emléke lehet – mondja Marta Sawicka, az Answear  marketingigazgatója.

Az Answear kampányát Stella Consonni rendezi

Az “Öltöztesd életed abba, ami értékes!” nemcsak egy szlogen, hanem egy gondolat, amely az Answear hosszú távú kommunikációját kíséri. A stratégiáért és a koncepcióért a Saatchi&Saatchi ügynökség felel, az inspiráló videó- és fotóanyag a gyönyörű Lisszabonban készült, a kampányfilmet pedig az elismert rendező és fotós, Stella Consonni rendezte, aki olyan márkáknak készített már kampányokat, mint a Gucci, a Burberry és a Vogue.

Less be a kulisszák mögé!

Stella tökéletesen megragadta annak a lényegét, amit az Answear új arculatának kommunikációjában közvetíteni szeretnénk: a divat, a mindennapi élet és a valódi értékek közötti egyensúlyt. Munkájában sok az érzelem és az apró részletekre való odafigyelés, ami rendkívüli, emlékezetes alkotásokat eredményez – mondja Marta Sawicka.

A brazil színésznő és modell, Fatima Brunengo a kampány arca. Az általa viselt ruhák az Answear minőségét és jellegzetes stílusát sugározzák. A film a legszebb pillanatokhoz kötődő tárgyakon keresztül mutatja be az emlékek múlandóságát, az egyes képkockákon megjelenő töredékek pedig egy, a divatot és a stílust ötvöző, költői történetté állnak össze.

Prémium divatmárkák

Az Answear cégcsoport működési területén, a 12 piacon egyszerre látható új márkakampány egy  hosszú távú kommunikáció része, ami az Answeart a prémium divatszegmensbe pozicionálja. Kínálatunkban több, mint 500 exkluzív világmárka gondosan válogatott termékei szerepelnek, mint például a Boss, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Liu jo, Pinko, Michael Kors, Tory Burch, Swarovski, Diesel, Moschino Jeans, Victoria Beckham vagy Furla.

Az új kommunikációs platformmal az egyedi divatstílusok és tervezői kollekciók inspiráló világát nyitjuk meg. Megmutatjuk, hogy a stílus a döntések és az élmények esszenciája, valamint a számunkra fontos, értékekes emlékekekkel teli embereké és helyeké. Így a divat az értékek hordozójává, a vásárlás pedig egyedülálló élménnyé válik, ami az érzések egész skáláját vonultatja fel.

További cikkek olvasása