Kosár tartalma (0) Az ingyenes szállításhoz hiányzik 0 Ft
Szállítási költség:
0 Ft
Összesen:
0 zł
Küldj kívánságlistát A te listád. (0)

Add meg az ismerősöd e-mail címét, akikhez el szeretnéd küldeni a kívánságlistád.

Mik azok a kedvencek?
  • A kedvencekhez tett termék, nem egyenlő a termék lefoglalásával.
  • A kedvencek tartalmát automatikusan mentjük.
  • A már kiárusított termékeknél "nem elérhető" megjelőlés látható.
  • A bejelentkezés nélküli látogatók kedvenceit egy hónapon keresztül tároljuk.
  • A bejelentkezett látogatók kedvenceit addig tároljuk, amíg a látogató saját maga nem törli.
Kedves felhasználó, egy régi változatát használod a böngészőnek , amely okozhatja, hogy bizonyos funkciók a boltban nem működnek megfelelően vagy nem érhető el a számodra. Frissítsd a böngészőt, hogy képes legyél használni az összes funkciót Answear.hu -ban
Változtass nyelvet
Gyakran ismételt kérdések

leggyakoribb kérdéseK

 

Rendelés előtt …

mennyi a szállítási költség?

Általános szállítási költségek (promóciós időszakon kívűl):

·        DPD futárszolgálat

·        7500Ft alatti megrendelés esetén – 750Ft a szállítási költség
7500Ft feletti
megrendelés esetén – 0Ft a szállítási költség

Hogy tudom leghamarabb megtalálni a keresett terméket?
1. A honlapon a jobb felső sarokban található keresőt használva.

2. A honalap tetején található főmenüben a megfelelő kategória kiválasztásával.

mindenképp regisztrálnom kell a megrendelés leadásához?
A megrendelést le lehet adni regisztráció nélkül is. Az így leadott megrendelés ugyanúgy lesz teljesítve mint a többi, viszont ilyen esetben  nem lesz lehetséges a rendelés állapotának követése a honlapon, a korábbi vásárlások listája, pályázatokon és különböző promóciós eseményeken való részvétel, valamint az Answer Club törzsvásárlói akciójának használata.

Hogy tudom felhasználni az answear club pontjaimat a megrendelés leadásánál?
Az Answear Club pontok felhasználáshoz mindenképp be kell jelentkezni a vásárlói fiókba. Az összegyűjtött virtuális forintok felhasználásának lehetősége az oldal közepén lesz látható. Ki kell választani, majd megerősíteni a felhasználást. Ezek után a megrendelés értéke automatikusan lecsökken. Fontos, hogy az Answer Club pontokat csak a nem leárazott termékeknél lehet felhasználni. 

 

milyen gyorsan külditek a csomagot?

·        hétfőtől péntekig leadott megrendelések
A 16 óráig leadott és összekészített rendeléseket hétfőtől péntekig még aznap továbbítjuk a futárszolgálatnak, melynek kézbesítése Budapesten a következő munkanap, vidéken pedig 2 munkanapon belül várható.

·        a többi napon leadott megrendelések
A szombaton, munkaszüneti napon valamint ünnepnapon leadott rendelések esetén a a csomagok összekészítése a következő munkanap várható.

példa:
Amennyiben a rendelés kedden 15 órakor van leadva, úgy a kézbesítés Budapesten szerdán, vidéken pedig csütörtökön várható. Ha a rendelés szombaton 15 órakor van leadva, akkor a kézbesítés Budapesten kedden, vidéken pedig szerdán várható.

áfa-s számlát kaphatok a megrendelésemhez?
Áruházunk jelenleg kizárólag magánszemélyeknek értékesít. A vásárlásról kiállított számlát mellékeljük a csomaghoz.

a regisztráció nélkül leadott megrendelésről kapok e-mailben információt?
Minden megrendelésről küldünk visszaigazolást a vásárló által megadott e-mail címre. Ezért nem számít hogy a megrendelés regisztráció nélkül vagy regisztrálva lett leadva – mindig küldeni fogunk e-mailt a rendelés aktuális állapotáról.

 

vásárlás közben

Személyes átvételre van lehetőségem?

Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség, a megrendelt termékeket futárszolgálattal juttatjuk el a rendelésben megadott szállítási címre.

van már vásárlói fiókom, de nem tudok bejelentkezni. mit csináljak? 
Az egyik leggyakoribb oka ennek a rosszul beírt felhasználónév (e-mail cím) vagy jelszó. Amennyiben elfelejtetted a jelszavad, úgy kérjük kattints az „Elfelejtette a jelszavát” hivatkozásra a bejelentkezési oldalon. Az új, automatikusan generált jelszót a regisztrációnál megadott e-mail címre küldjük. Amennyiben az új jelszóval sem sikerül a bejelentkezés, úgy vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, biztosan segítünk ;)

előfordulhat hogy a fiókom felfüggesztésre kerül?
Az Áruház adminisztrátorainak joga van felfüggeszteni a felhasználó fiókját, amennyiben a felhasználó megsértette az Áruház Üzletszabályzatát. Amennyiben erre sor kerülne, kérjük mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megoldást keressünk erre a helyzetre.

Fizethetek utalással a megrendelt termékekért?
Nem, jelenleg csak utánvételes fiztési mód választható. Dolgozunk rajta, hogy a közeljövőben más fizetési módok is elérhetőek legyenek.

hogy tudom kiválasztani a számomra megfelelő méretet?
Minden terméknél található egy mérettáblázat. Elég ha a terméklapon a “Mérettáblázat” hivatkozásra kattintunk és az új lapon megnyílt táblázatban megnézzük a választott termék méreteit. Fontos, hogy az adott termékhez a terméklapon található mérettáblázatot használjuk, ugyanis a gyártók különböző méreteket használnak. Figyeljünk arra is, hogy női vagy férfi termékhez keresünk méretet.
A megfelelő méret kiválasztásához a terméknél megadott méreteket kell összehasonlítani a saját méreteinkkel. Amennyiben a termék pontos méreteit szeretnéd megtudni, használd a termékleírás alatt lévő „Kérdés a termékről” opciót. Leméretjük és továbbítjuk az adatokat a megadott e-mail címre.

 

A Csomagra várva

A megrendelésem el lett már küldve?
A megrendelés aktuális státusza elérhető a honlapon a „Saját fiók” menüpont alatt (csak regisztrált vásárlóink számára). Ezen kívül, a megrendelésnél megadott e-mail címre mindig küldünk értesítést a rendelés jelenlegi állapotáról (átadtuk a raktárba, továbbítottuk a futárszolgálatnak stb.)

a futár hozta a csomagom, de nem tartózkodtam otthon. mit csináljak?
A futárnak még kétszer meg kell próbálnia a kézbesítést a megadott címre. Ezt a szolgáltatást biztosítva van a futárszolgálat által. Természetesen ez semmilyen plusz költséggel nem jár a vásárló részére.

átvehetem a csomagom szombaton?
Egyenlőre csak munkanapokon tudjuk biztosítani a kézbesítést.

mi van akkor, ha a csomag megsérült szállítás közben?
Ilyen esetben, mindenek előtt nem kell átvenni a csomagot a futártól. Ha a kézbesített csomaggal kapcsolatban kétségek merülnek fel, például a csomagolás sérült, kérjük az átvétel megtagadását és Áruházunk értesítését a kialakult helyzetről. Igyekszünk minél előbb új terméket küldeni.
A csomag pontos átnézésére csak az utánvét kiegyenlítése és a szállítási dokumentum aláírása után van lehetőség. A valóságban a futárnak nem kötelessége jelen lennie ennél a folyamatnál, de megkérhetjük, hogy várja meg míg ellenőrrizzük a csomagot. Abban az esetben ha a futár nem egyezik bele ebbe a megoldásba, felhívhatjuk a figyelmét, hogy sérülés esetén a futárnak ismét ki kell jönnie a megadott címre és felvenni a kárbejelentést. 
A kár felfedezésénél és a kárbejelentő kitöltésénél a csomag a címzettnél marad. Ilyen esetben vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk visszajuttatni a csomagot és megoldást találni a kialakult helyzetre.

van lehetőség „átrakni” a megrendelés szállítását egy későbbi időpontra?
Természetesen van erre lehetőség, mindaddig amíg a csomagot raktárunk nem készítette össze és átadásra nem került a futárszolgálatnak. Amennyiben a megrendelés teljesítése még folyamatban van (nem került még szállításra), úgy kérjük vedd fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, esetleg a megrendelés leadásánál a megjegyzésekhez tüntesd fel ez irányú kérésedet. A megrendelések teljesítését legfeljebb 7 napra tudjuk „átrakni”.

A futár jelentkezni fog a kézbesítés előtt?

A futároknak nem kötelességük kapcsolatba lépniük a címzettel a csomag kézbesítése előtt, ezért ezt sajnos mi sem tudjuk garantálni. Tapasztalatból mondhatjuk viszont, hogy a legtöbb futár telefonon megkeresi a címzettet a kézbesítés előtt.

 

megkaptam a megrendelt terméket. hogyan tovább?

milyen órákban léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?
Ügyfélszolgálatunk minden munkanap, hétfőtől péntekig 9:00 és 17:00 óra között elérhető. 

Milyen dokumentumoknak kell lennie a csomagban?
A csomaghoz mindig mellékeljük a számlát és a visszáru űrlapot.

nem lett jó a termék mérete/színe/fazonja stb. Mit csináljak?
Minden vásárlónknak joga van 30 napig el
állni a vásárlástól. Ennek menetéről a csomaghoz mellékelt visszáru űrlap ad tájékoztatást, melyet a honlapunkról is le lehet tölteni a „Termékvisszaküldés és reklamáció” menüpont alatt. A visszárus csomagokat a feladástól számítva 5-14 munkanap alatt tudjuk feldolgozni. A termék ellenértékének a visszautalása közvetlen ez után történik meg.

van-e lehetőség cserére?
Jelenleg Áruházunk nem tud garantálni közvetlen cserét. A cserélni kívánt terméket visszárus termékként tudjuk kezelni és a visszárus szabályoknak megfelelően el kell juttatni Áruházunknak. Az új termékre egy külön megrendelést kell leadni.  

fehérneműt is visszaküldhetek?
A fehérneműre, csak úgy mint minden általunk forgalmazott termékre, 30 napos vásárlástól való elállás vonatkozik az áru átvételétől számítva.

Mit csináljak, ha a futár sérült csomagot kézbesített, de nem lett felvéve kárbejelentés?
Ebben az esetben a szállítás során megsérült termékre benyújtott reklamáció nehézkes, de nem lehetetlen. Amennyiben a csomag előzetes átnézés nélkül került átvételre, a lehető leghamarabb fel kell venni a kapcsolatot a futárszolgálattal (DPD központi telefonszám: 06-1-501-6200) és kárbejelentést tenni. Mikor a futár megérkezik a kárbejelentővel, mindent részletesen töltsünk ki. Ügyeljünk arra, hogy a kárbejelentőn a tényleges adatok szerepeljenek. 

Figyeljünk arra, hogy az áru az eredeti csomagolásában legyen, abban amiben a futár kiszállította. Ez nagyon fontos a reklamáció pozitív elbírálásához.

A kitöltött és aláírt kárbejelentőt mellékelni kell a visszárus csomagba. A biztonság kedvéért készítsünk másolatot róla.

 

fel
Iratkozz fel hírlevelünkre és 4000 Ft kedvezményben részesülsz
MONDD EL KI VAGY ÉS HOZZÁD IGAZíTJUK AJÁNLATAINKAT. VÁLASZD KI A NEMED
Köszönjük, hogy feliratkoztál a hírlevélre. Küldtünk neked egy üzenetet a megadott e-mail címre.
Miért érdemes?
  • 4000 Ft kedvezményt biztosítunk az első vásárlásodra
  • Egyedi ajánlatokról értesülhetsz
  • Előbb értesülhetsz legújabb akcióinkról, promócióinkról
  • Első kézből értesülhetsz a legújabb divatról
A kedvezmény (4000 forint) egyszer felhasználható, 20 000 forint feletti vásárlás esetén és más kedvezménykóddal nem lehet összevonni
Zárd be
Oldalunk sütiket (cookie-kat) használ.     Miért? 
Zárd be